häst + tävlingsabstinens

Istallet for att jag gor vad jag ska under varldens mest meningslosa lektion sitter jag och klickar runder pa tavlingsdatabasen for tavlingar i sommar och resten av aret for mig och Lorettan. :)) Jag kan saga att hastlangtan ar stoooooor nu! Men det borjar narma sig, och innan dess ska jag njuta av prom, familjen kommer & graduation!!

Idag om 4 veckor ar pappa, stella och tina pavag till Jesup just nu fran Chicago!! :D Aven Kris och Stella har bokat sina flygbiljetter fran Phoenix och dom kommer hit den 9 maj och aker hem den 20de maj!! SOOO EXCITED!

Kommentarer
Postat av: Jonna

11-13 augusti är jag och Lorett upptagna :). Hoppas inte det är ngn tävling då.

2011-04-14 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0