dagens

DAGENS FRUKOST: mjölk och macka
DAGENS KLÄDSEL: blåa Levi's jeans, blå&röd randig skjorta, mokasiner
DAGENS PARFYM: nån VS jag låna från Sofie
DAGENS NAGELLACK: inget
DAGENS SMINK: foundation, kajal o mascara
DAGENS SMYCKEN: ormring
DAGENS SKOR: svarta mockasiner
DAGENS FÖRHOPPNING: att det inte regnar på lördag.. (prom)
DAGENS SAKNAD: min ponny & lillasyster
DAGENS DRYCK: mnt dew
DAGENS TRÅKIGASTE: folk som ljuger..
DAGENS FINASTE: att allt mitt slit med kanelbullarna + kladdkakan blev en succé i huset
DAGENS VÄDER: SOLIGT OCH 22 FREAKING GRADER!!!
DAGENS PLANER: gå och lägga mig så fort jag skrivit klart detta
DAGENS CITAT: ...
DAGENS MÅENDE: bra! dock lite hängig pga av min allergi som börjar komma fram igen...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kanske ska börja med dina allergitabletter igen, om du har några kvar annars måste ni fixa det snarast. Puss puss <3 <3 <3

2011-04-14 @ 09:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0