WELCOME BACK BLONDIE!


New hair color! (ursäkta för dålig web-cam bild, bättre kommer)

Landa precis hemma i sängen efter en trevlig hockeykväll med tjejerna. Vi (Waterloo) vann med 5-2!! Härligt! Sen efter matchen tog vi bild med en av spelarna, haha vilket äventyr det va att bara komma överens om vem som skulle fråga. Ingen våga, men till slut fråga en av oss, vi tog ett foto och dom andra bokstavligt sprang ut därifrån och kvar står jag och Abbie som två frågetecken, tackar killen och går efter dom andra. Helt sjukt blev det. Jaja, snyggingarna fick sig nog ett gott skratt iallafall. Imorgon ska jag plugga med min fina norska och på kvällen kommer Johanna hit!!! Johanna är en av min värdfamiljs gamla utbytesstudenter och hon var är 07/08. Hon är från Sverige och idag pratade vi faktiskt lite i telefon. Trevligt, och jag kan knappt vänta tills jag får Marabou choklad som hon skulle ta med till mig! Nu ska jag krypa till kojs. God natt!

p.s. hämta ut min lillebrors present, fin var det och nu är jag nästan pank igen. lagom tills det var dags att börja leta present till min lillasyster...

Kommentarer
Postat av: tuva

jag jobbar på godis tajm i gävle :)

2010-10-10 @ 21:25:17
URL: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0