JUST FOR FUN

 
                           Augusti 2009                                                                    September 2010

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter ska jag sova. Måste vara utvilad inför veckans sista skoldag och helgens alla roligheter. I'm so excited!! Jag kommer ha en så rolig helg och stort plus är att nästa vecka är det bara fyra dagar skolan och att Sverige vrider tillbaka sin klocka en timma denna helgen medans vi inte gör det förän nästa helg. Vilket för en vecka blir en tidskillnad på "bara" sex timmar! (för er mindre inteligenta, sverige är före USA i tiden, just so you know)


love,
julia

Kommentarer
Postat av: Mamma/Tina

Vilken skillnad på bilderna trollet, shit vad du har ändrat dig på dessa två månader du varit borta. Va kul att se, du har ju verkligen gått framåt och utvecklats till den "tuffa och modiga" 17 åring du ska va, och som du förmodligen inte hade blivit om du hade gått kvar här och trampat runder .....

Önskar att du får va med om en riktigt härlig hallowenfest med en massa skoj, dans och lite kärlek ;-) Puss mitt älskade lilla barn <3

2010-10-29 @ 21:09:32
Postat av: dad

Oj vad du är vacker. Du måste vara min dotter:) Alla andra förbleknar bredvid dig och kom ihåg det för det är sant. love and miss you

2010-10-29 @ 22:35:52
Postat av: Jonna

Jag tycker du är jättefin på båda bilderna, men det är klart att du förändras eftersom du håller på att bli vuxen. och du blir ju bara snyggare hela tiden. :) Snygg jacka du köpte. Och stövlarna ser också fina ut. Ha en bra helg!

2010-10-30 @ 10:30:33
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0