I SKOLAN

ni suger pa att kommentera.........

Kommentarer
Postat av: Mamma/Tina

Jag gör ju inget annat än kommenterar ;-)

2010-10-29 @ 21:10:30
Postat av: Jonna

Ok, here goes. Kan du berätta lite om hur ni ska fira Halloween? Blir det trick or treat? Har du karvat ngn pumpa? Kan du också berätta lite om skolan? Hur är lärarna? Har ni mycket prov? Får ni prata mycket? Hur är din engelska nu? Hur är ungdomarna i USA jämfört med Sverige? Vilken kompis gillar du bäst? Vad är det för tjej som har hästar? Har hon många, och bor hon långt ifrån dig? Ja, det var mycket undringar från mig. Tycker annars att det du skriver är bra, och beskriver hur du har det, och det är ju det vi vill veta. :)

2010-10-29 @ 22:19:07
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: dad

inte jag som har kommenterat mest eller? Vi lever ju så tråkiga liv så vi har ju inget att skriva. Det är regn och blåst och höst och bara jobb så att min dotter kan leva high life i the US. Puss love uoo Jonte blev förrestens jätteglad över sin tröja han tog på den direkt. hörs senare Amerika

2010-10-29 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0