MIN HELG

Fredag,
Efter skolan i fredags så fick jag och Sofie skjuts hem till mig av Kara, min värdfamilj lämna tidigare under dagen för att åka till Costa Rica, så vi väntade hemma hos mig på Sofies värdpäron. Tittade på lite Desperate Housewives. Vid sex kom dom och hämtade oss och då hämta vi med oss pizza hem. Senare på kvällen tittade jag och Sofie på Harry Potter 1.

Lördag,
Vaknade vid tio-tiden. Skypade lite med familjen hemma. Vid halv två åkte Sofie iväg för att titta på UNI Football game och jag stannade hemma och skypade lite mer med Sverige, pluggade och åt. Vid fem-tiden smsa jag två kompisar och vi stack iväg på bio och tittade på Lives as we know it, det var en rolig film faktiskt. Har den kommit till Sverige? Iallafall, bra var den och jag kom hem lite efter 12 på natten vilket betydde att det var Söndag och Sofies födelsedag. Så in på hennes rum gick jag med en papperslapp där det stod "You & Me, Harry Potter. Next Weekend. Happy Birthday my dear"

Söndag,
Vaknade vid 11-tiden, åt frukost och vid ett tiden kom det gäster hit för att fira Sofie. Åt god tårta och glass och därefter tittade vi på Harry Potter 2, Desperate Housewives och CSI Miami visades senare på TVn och vi kom i säng alldeles för sent.

Måndag,
Seg dag i skolan, hade kycklingbitar och makaroner och ost till lunch. Hemma vid halv fyra. Åt lite och tittade på dom två första avsnitten av NCIS, säsong 7. Därefter åt vi middag, pasta alfredo, goootttt :) Och just nu sitter jag och Sofie och tittar på Harry Potter 4 (vi såg trean för typ två veckor sen) samtidigt som vi pluggar lite.

lööööve
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0