LÖRDAG

God morgon (kväll i sverige)
Hoppas ni därhemma har haft en fin lördag, själv ska jag precis starta min. Vaknade för ungefär en halvtimme sedan och överlevde natten med alla mina kläder jag hade på mig, hehe. Sitter i skrivande stund och chattar lite med mamma på Skype. Ska snart gå ut och äta lite frukost för sen har jag massor av plugg jag måste ta tag i.

Än en gång ledsen för att bloggen är bildlös och tråkig, men igårkväll försökte jag faktiskt ladda in bilderna från kameran men alltihopa strejka så kanske försöker lite senare idag.

love

Kommentarer
Postat av: dad

Hej gumman, I dag har jag och tina städat hela dagen :( tråkigt men måste göras precis som dina läxor. Det verkar som att du är ambitiös med din skola i amerika och det bådar gott inför framtiden som jag vet kommer att bli bra för dig. Du kanske skulle bli journalist du gillar att fota och är jätteduktig på att skriva. Hoppas du får en fin lördag och att du får in bilderna. Hade varit kul med lite nya bilder du vet en bild säger mer än tusen ord. I morgon skall vi vara hos farfar kl 1400 och fira honom. Han skall få ett par hörlurar så jag skalll hjälpa honom att få skype så han kan prata med dig oxå. Ha det bra vi hörs älskar dig. Ps skickar nytt paket i veckan med boken mm. ds

2010-11-14 @ 00:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0