TISDAG IN IÖWA

Skolan idag var kul, lunchen lika så. Känner redan att jag börjar våga prata mer och känner mig mer säker på min engelska. Skönt!

Efter skolan åkte jag, D & C till Wal-Mart, jag handlade lite nödvändigheter (3 Ben & Jerry's var väldigt viktigt, likaså Sex and the City 2 filmen) På vägen hem plockade vi upp Sofie och hon följde med mig hem ett par timmar, vi gjorde lite Biologi och pratade massa strunt. Imorgon är det skola som gäller och efter skolan blir det återigen massor av Biologi plugg med Sofie inför testet på torsdag (som vi fick titta igenom idag i typ 1 min!!!!)

p.s. mamma, ICES är min amerikanska organisation!


saknar er i sverige, men jag har det bra här också!
from iöwa with löve.

julia


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Sweet blogg! :D

2010-11-03 @ 13:10:18
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Mamma

Glassmonster ;-)))

2010-11-03 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0