SJUKT MYCKET PLUGGGGGG

Tog skolbussen hem till Sofie (som jag bor hos denna veckan) idag, 40 min i en gul skumpig buss, jag saknar viarps grusväg!

Har även SJUKT mycket läxor/quiz/prov/inlämningar som ska in innan vi går på thanksgiving break nästa onsdag!
Så här delar jag med mig av min to do list:

- Biologi inlämning imorgon (onsdag)
- Biologi quiz (torsdag)
- Biologi "Word of the day"-quiz (fredag eller måndag)
- American History Extra Credit inlämning (fredag)
- American History Test (fredag)
- Massor av Creative Writing inlämningar
- Biologi Test (tisdag)
och sen tror jag det var ett annat biologi quiz på måndag.

Asså detta är helt sjukt mycket, tycker inte ni det? Jaja, det är väl lika bra att starta nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0