SENIORS 2011





Idag i skolan hade alla Seniors ett litet möte som handla om graduation!! Vi fick se olika Senior 2011 kläder, smycken, scrapbook, inbjudningskort (VEM I SVERIGE VILL HA INBJUDNINGSKORT?) m.m. Fick även reda på att jag kommer få behålla min Cap och Gown (ni vet den roliga hatten o det?) :D Häftet som ni ser på första bilden är ett informationsblad med beställningsformulär! Wiho!!

Just nu sitter jag hemma i soffan, käkar bananer samtidigt som jag tittar på NCIS och försöker vara lite creative!
På Onsdag efter skolan drar jag till Minneapolis för Thanksgiving! :D

love
julia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet !

Redan möte om din graduation ...... jihaaa då kommer du ju snart hem ;-))

Har du hittat något roligt att beställa ? Hur gick det med skoltröjorna igår ?

Ha en bra tisdag, det ska jag försöka ha trots att jag e ensam på jobb, (ja, hon e sjuk IGEN )

Hoppas jag orkar hålla mig vaken så vi kan skypa en stund ikväll. Puss mitt troll <3



2010-11-23 @ 09:16:33
Postat av: dad

Jag och Tina och Stella vill ha inbjudningskort:)

2010-11-23 @ 17:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0