PLUGGELIPLUGG

  
och ja, jag sover fortfarande med joggingbyxor, två tjocktröjor och vantar (behöver jag ens säga att jag saknar mitt vanliga rum?)

Pluggat massa American History idag, känner mig smaaart och allmänt allmänbildad!! ska strax gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Men sen är det helg och imorgonkväll ska jag, Sofie, Nick och Kara gå och se HARRY POTTER !! wiho :D har även lite frågor nu till mina föräldrar:

MAMMA: Kan man använda FÖR mkt Nivea soft blabla kräm i ansiktet!?
PAPPA: Jag ska inte lämna in extra credit pappret förän på måndag så kanske kan skypa lite på lördag och gå igenom lite för har läst igenom hela och skrivit lite ut försvararens synpunkt m.m. HEHE!!

P.S. Tror jag är väldigt övertrött för detta inlägg är bara såååå himla rörigt, hehehhe. DAGS att schluuuta!

PÖÖÖSSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh haha gulligt, förstår att du saknar ditt rum ;)

Men du kanske vänjer dig, vem vet ^^

2010-11-19 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0