MIN TISDAGEFTERMIDDAG + KVÄLL

 
Såhär ser det nu ut på mitt nattduksbord, den fina ramen fynda jag på Wal Mart för 5 dollar!! (5x7=35 spänn)
VÄRLDENS FINASTE LILLASYSTER!

Idag har jag:

- Skypat med mamma
- Chattat med Jonna
- Handlat på Wal Mart
- Ätit middag
- Städat mitt rum (faktiskt!)
- TRÄNAT



Nu ikväll gjorde jag den översta övningen till höger och den nedersta till höger. FYFAN så otränad jag är, haha. Helt sjukt!!



Så bara för att jag är så otränad ska jag nu (21:50) plugga Biologi inför quizet imorgon tillsammans med Ben & Jerry (Chocolate chip cookie Dough), därefter göra två övningar till, dricka en vitamin water och SOVA! Imorgon hämtar D & C mig 11:45 i skolan och då kör vi direkt till MINNESOTA! wiho!! Så detta blir mitt sista inlägg nu inför Thanksgiving. Jag kommer inte ta med mig min dator, men om jag hittar någon dator att låna ska jag försöka slänga in en liten hälsning här ! Önskar ALLA utbytesstudenter en trevlig Thanksgiving med er värdfamilj (glöm inte ta bilder JULIA!) och ni andra hemma i Sverige en fortsatt trevlig vecka.

PUSS på pannan

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad roligt och spännande att få fira en riktigt amerikansk Thankgiving. Ha det riktigt gott.

Var rädd om Dig

Stor kram

2010-11-24 @ 10:47:03
Postat av: Jonna

Hoppas att du får en jättebra Thanksgiving-helg. Och att du gillar kalkon! Men det gör du säkert. Vad fin ram du hittade på Walmart och fint innehåll. :)

2010-11-24 @ 16:18:53
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0