LIVE FOR TODAY, CAUSE YESTERDAY IS GONE AND TOMORROW MAY NEVER COME

Var inte lika trött imorse som jag trodde jag skulle vara. Somna nog inte förän halv ett igår men det var det värt, att se min lillasysters glada (och trötta) ansikte när hon öppnade sina paketer var mysigt. Skolan idag var trevlig, och såfort jag kom hem från skolan idag satte jag mig och plugga, American History och Foods frågorna är klara. Det enda jag har kvar nu är att plugga Biologi och det tänker jag göra efter middagen. PUSS


Kommentarer
Postat av: dad

Duktig tös :)

2010-11-09 @ 07:30:43
Postat av: Mamma

Hej trollet, det va väldigt vad du pluggar om dagarna :) Har ni prov på gång el det är bara mycket just nu?

Du kan väl kommentera el åtminstonde gilla mina inlägg på fb :(

Hoppas du får en bra tisdag em och kväll mitt hjärta. Puss älskar dig <3

2010-11-09 @ 13:05:52
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Händer imorgon då? :)

2010-11-09 @ 21:15:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0