I SKOLAN




Mitt business card som jag gjort i Photo, baksida och framsida!


Ledsen for dalig uppdatering i helgen, men har verkligen forsokt att skriva ett inlagg men det hade isafall bara blivit trakiga och halvdana inlagg. Iallafall, i fredags var jag och tittade pa den nya Harry Potter filmen, den var mycket bra. Jatespand nu tills nasta! I lordags skypade jag med Sverige lite, sen vid fyra akte jag, Sofie, Catie och Chris till en middag med hela Chris slakt typ, det var trevligt, vi at god mat och sen spela vi lite kort. Vid sju akte vi till skolan for att titta pa tjejernas forsta hemmamatch i Basket for sasongen, det var en spannande match, vi forlora med tva poang i overtid. MYCKET roligare att titta pa an Vollyboll. hahah. Vi var hemma vid tio och da tittade jag och Sofie pa en film, Old School hette den, var ganska konstig film typ, haha men den var lite rolig ocksa.
Igar tog jag en lang sovmorgon till 12, skypade med mamma och pappa och sen nar jag vid ett gar ut i koket beratta Sofie for mig att Clint hade ramlat ner fran stegen nar han hade satt upp julbelysning och landat pa cementtrappan sa han hade ett stort hal ovanfor ogonbrynet sa dom var i Independence pa sjukhuset. Nar dom kom hem massa timmar senare var allt bra med Clint trots omstandigheterna. Sen plugga jag och Sofie och avsluta dagen med att titta pa American Music Awards!

Idag efter skolan kommer jag aka hem direkt, satta igang en maskin tvatt och sen ska jag trana pa maskinen dar nere :) OCH PA ONSDAG AKER VI TILL MINNEAPOLIS!!!! :D :D :D ska bli sa himla kul!

puss


Kommentarer
Postat av: dad

Du verkar ha haft en bra helg. I fredags var vi på laserdome i Helsingborg då jonte fått det i present av linda när han fyllde år. Det var jag tina linda och alex i ett lag mot jonte mackan robin och din kusin robert. Vet inte vilket lag som vann... hur som helst efter det var vi hemma hos kelly sue och hämtade stella som varit där under tiden vi var på laserdome. Efter det åkte robert och jonte med hem till oss och då spelade dem lite och sen hämtade lotta honom. i söndags slappa vi bara och käka pizza. Puss och kram förresten fina bilder du lagt ut men är allt rättstavat i din ingress, se är väl två ee eller och det skall väl vara then och inte the ???? puss igen min skatt

2010-11-22 @ 20:37:15
Postat av: Mamma

Hej trollet, än en gång har du lyckats :-) Fina bilder på dig, du e så vacker <3

Vad skönt att det gick bra för Sofies "pappa" oxå.

Puss mitt troll.

2010-11-23 @ 09:13:15
Postat av: Jonna

Jörgen, du får nog också kolla din engelska stavning. Det ska vara "than" och inte "then". :)

2010-11-23 @ 09:46:10
Postat av: Anonym

"Are you, just like I was, a girl who wanted to see more of the world than just Sweden?

Then I think you should visit my blog and follow my life as an exchange student in Jesup, Iowa, USA.



Questions? Contact me on:"

2010-11-23 @ 22:31:45
Postat av: Jonna

Nja, wanted ska det nog inte vara.

2010-11-24 @ 07:51:22
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ska vara wanted eftersom hon skrivit was - annars får hon ändra till

"are you, just like I am, a girl who wants"

2010-12-06 @ 16:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0