FÖRSTA NOVEMBER

Första november idag, måndag, 9 veckor i USA idag. Vart tar tiden vägen?

Dagen idag har varit väldigt blandad, både bra och dåligt. Men just nu känns det bra efter att ha pratat med D & C om en del saker. Ringde även till Carol Hines, en kvinna som jobbar för ICES i Minneapolis och pratade med henne i 1 ½ timme. Det behövdes och nu efter alltihopa känns det jätteskönt. Sen jag kom hem från skolan och efter att jag pratat klart med Mrs Hines har jag gjort klart min Biologi uppgift som ska in imorgon. Efter 3 timmars arbete känns det riktigt härligt att ha det klart.

D & C har gått och lagt sig så just nu sitter jag nere i soffan och ska titta på ett 20 minuters Sex and the City avsnitt och därefter går jag och lägger mig. Hoppas ni har det bra i Sverige.

from iowa with love
julia

Kommentarer
Postat av: julia

Hej! Jag ska åka till USA nästa år och har några frågor :)



1. Vilken org. åker du med? Är du nöjd?

2. Blev du slumpmässigt utplacerad eller valde du delstat?

3. Var det lätt att anpassa sig till livet i USA? Lätt att få kompisar?

4. Kulturkrockar?



Tack på förhand! :D

Julia

2010-11-02 @ 08:33:52
URL: http://theyearofmylife.devote.se
Postat av: Mamma

Hej trollet, var det jobbigt igår? Vad är ICES ? Du kanske vill skypa lite ikväll hjärtat ? Puss älskar dig <3 <3 <3

2010-11-02 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0