RIVERWALK




Riverwalk by night by me

Imorgon kör vi hem till Iowa igen, i San Antonio har vi just nu 13 grader och Jesup står på -14 grader. Inte speciellt lockande. Men en rolig sak är att jag just nu håller på att övertala mina värdföräldrar om att flyga ner till Phoenix när Stella fyller ett år. Carol kommer vara där två veckor och Dennis en vecka, kalaset är på lördagen, jag kan flyga ner fredagmorgon (gör inget om jag missar en dag av skolan...) och sen hem söndag. Tycker ni inte det låter bra?

vi hörs i iowa. puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det låter hur bra som helst! :) Hoppas att resan hem går bra. Här har vi också kallt. Innan ikväll visade min bil på -14,5°. Brr! Men nu har i alla fall Lorettan fått snösulor så hon kan gå ordentligt ute i hagen och vi kan även rida ut lite och slippa ridhuset ett tag. Dock blir det ridhus imorgon, då det är hoppträning för Hanna!

2010-12-29 @ 21:12:47
Postat av: Anonym

Hej! :D Vad kul att du också är San Antonio! Vi var också utanför men vi kommer att åka tillbaka i påsk för att turista i staden och hälsa på mina värdföräldrar :) Gott nytt år!

2010-12-29 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0