MIN JULAFTON

Var uppe vid halv nio imorse, tog en dusch, skypa med familjen och släkten som fira jul hemma i svedala. Vid halv 11 åkte vi ut på en liten roadtrip, bland annat till nån känd by, kommer inte på namnet. Köpte iallafall en tisha därifrån. Sen åkte vi till nått flower ställe och jag köpte lite småsaker där och när vi var klara där släppte vi av gubbarna + stella hemma och så körde vi "tjejer" iväg till en affär som är typ som Wal-Mart. Jag köpte en Ben and Jerrys, ECLIPSE och första säsongen av Without a Trace (Brottskod: Försvunnen) Ikväll har vi öppnat julklappar, orka inte vänta tills imorgon, har fått fina saker.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och titta på ECLIPSE (nej, jag har inte sett den än...)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Faster

God Jul gumman! Hoppas du hade det mysigt och fick lite god mat på julafton. Vad bra att ni öppnade julklappar på julafton och inte på juldagen. Skulle vara kul att se vad du shoppar i Texas, vad du fick i julklapp och hur det ser ut i Texas men jag antar att det kommer så småningom. Ha en fortsatt bra jul i Texas! Puss och kram

2010-12-25 @ 06:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0