DAGENS...

dagens saknad: min familj & vänner i sverige
dagens längtan: till skolan som börjar på måndag
dagens låt: KLICK KLICK KLICK
dagens tråkigaste: ingenting
dagens bästa: skype med mamma och jonna och att prata med sofie...
dagens humör: helt jävla underbart perfekt!!!
dagens dåligaste: att sofie inte kunde komma hem till mig ikväll
dagens uppskattning: sofies ärlighet ;)
dagens hälsning: till Sverige - jag saknar er där hemma, men jag längtar inte hem. Jag har fortfarande mycket kvar att göra i USA innan jag är klar här. <3


Kommentarer
Postat av: dad

Skönt att du trivs så bra. fyra månader idag har gått så jäkla fort. Puss dad love u

2010-12-30 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0