FAMILJEN

Min värdfamilj består av värdmamma Carol, värdpappa Dennis och två vuxna barn som inte bor hemma. Dom har två hundar som är av rasen Bichon Frise Dogs och heter Aarikka och Wrigley. Jag kommer bo i en by/stad som heter Jesup och gå på Jesup High School. Tyvärr än såhär vet jag inte mycket mer om min värdfamilj. Har mailat med dom lite och hittat dom på Facebook.


(bild lånad från google)

Jag har även sett bild på huset och OMG säger jag bara, riktigt fint. Ser ut som ett typiskt amerikanskt hus. Som jag längtar!!! :D dock vill jag inte lägga ut bild här utan jag tar nog egna när jag kommer dit och frågar innan så det går bra. :) Nu måste jag sova, vi hörs imorgon. PUSS


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej, Nu ska jag blogga här hemma när du är där borta! Så kan du hålla kolla på mig och Lorett. Kram från faster

2010-08-28 @ 11:31:56
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: Bodil

Vilken lyx o hamna i en familj där barnen redan flyttat hemifrån, då kommer all tid att läggas på dig ( och hundarna förstås)

Ska bli riktigt kul o följa din resa här.

Lycka till o ha det riktigt gott.

Kram Bodil

2010-08-29 @ 09:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0