ÅRETS SISTA TÄVLING

Sitter just nu i bilen påväg hem från tävlingen. I 105 kom jag 6a och var dubbelnolla och i 110 blev det 8 fel, men Lorett har varit jättefin :) Jag har precis pratat med Dennis, min värdpappa på Facebook chatten och han sa att dem andra eleverna i skolan hade frågat efter mig. Känns bra att dom vet att jag kommer, hihi. Nu är vi iallafall snart tillbaka i stallet. Då ska jag pyssla om Lorett lite och pussa på henne, säga Hej då till alla stallmänniskor därefter ska jag hem och göra mig iordning för ikväll ska vi äta middag hemma hos mormor och morfar med mina kusiner och allihopa. Ska bli jättemysigt. Ska fösöka ta lite bilder också. Slänger upp ett inlägg ikväll så vi hörs då. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0