Om du känner dig ensam, öppna dig då Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå

 
För att ha varit ledig från skolan idag (vilket jag är varannan onsdag) har jag haft en del att göra. 9.30 imorse befann jag mig på körskolan, körde en dubbellektion & fick även bokat Halkan. Snart så! Efter att jag kört stannade jag kvar och pluggade teori, gick till pappas jobb och hängde där lite innan mamma kom och hämta mig. 
 
Väl hemma har jag inte gjort så mycket. Skulle behövt städa mitt rum men det får vänta. Ligger just nu i sängen och tittar på The big bang Theory (som vanligt..) men ska snart gå ut i köket och fixa lite middag, dvs slänga in en färdigrätt i micron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0