just a little phone call

My best friend and I in Ireland earlier this year. 
Today I talked to Lina from Explorius on the phone, she helped me out a little bit with the Preapplication, so tomorrow I will put the application and my latest grades in the mailbox and send it up to the Explorius office in Stockholm. 


Ringde upp Lina idag från Explorius, hade lite frågor angående min preapplication, fick även valt fyra Majors som jag kan tänkas läsa, även om jag nu "bara" valt att plugga 1 år på College men jag har möjligheten att förlänga till både 2 år (Associate Degree) och 4 år (Bachelor Degree) och även Graduate/Masters Degree på 4 år. Så vi får se vad framtiden utvisar, men jag tror det hade varit riktigt häftigt och få sin Masters i USA och verkligen göra alla fyra år på College. Även om jag kommer behöva betala tillbaka och ha studielån som följer mig i graven kommer det vara sååååå värt det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0