det blir inte alltid som man tänkt sig...



Jag har nackspärr. Inatt vaknade jag till av att det knaka till nått så fruktansvärt i nacken. Jag lyckades somna om men sen när jag vakna imorse visste jag vad det var. Jag har haft nackspärr innan & det gör så jäkla ont. Har man inte haft det innan är det jättesvårt att föreställa sig hur ont det faktiskt gör.

Idag på schemat stod det ju somsagt både körlektion och hoppträning. Körlektionen blev framflyttad till måndag och Tina är så snäll & hoppar Lorett ikväll. Det är ju tävling på söndag som jag måste vara bra till så därför måste Lorett få hoppa lite idag. Förhoppningsvis kan jag & mamma köra ut en runda ikväll och kolla på hoppträningen!

Men tills dess ligger jag i sängen, tittar på NCIS och rör huvudet försiktigt fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0