my backyard









Snart sitter vi där ute hela högen. Jag, Dennis, Carol, Kris, lilla Stella, Pappa, Tina, stora Stella och förmodligen Sofie! Ska bli så kul och mysigt. Som det ser ut nu har vi planerat in minst 2 resturangbesök. Ferrari för min graduation och sen Texas RodeHouse (självklart!). Sen vill Dennis laga lite mat här hemma också, steak o corn typ haha. Även omeletter blir det och Joe's Pizza :D

Intressant inlägg om massa mat? jaja, whatever. Nu hoppar jag i bingen, imorgon är det en busy day. Städa, tvätta, baka, sola, gå promenad och säkert mycket mer. PUSS

Kommentarer
Postat av: Faster

Hovarna ser långa ut på den stora hästen :(

Är det ngn som sköter om dem ordentligt?

2011-05-08 @ 13:01:16
Postat av: Jonna

Var tog min kommentar vägen? Jag skrev i alla fall att jag tyckte den stora hästen har långa hovar. Kan inte se den lillas hovar. Är det ngn som sköter om dem ordentligt?

2011-05-10 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0