graduation 2011 "i made it"


Jag och Lauren walking in

Me and Sierra efter graduation cermonin <3

Jag hämta min blomma och diplom då vi dansa ut

Me and daddy <3

Me and bonus-mom (and a sleepy lil sis <3)

Me and hostdad

Jag och Lauren igen

My junior girls, Caitlyn, jag, Abbie och Bailey

Keeeyler!!

Saaam :)

Kierston <3

Stella prova min hatt!

Så här så det ut förra söndagen, den 15 maj när jag graduated från high school. Var en underbar dag och bäst av allt var när vi börja dansa ut! Film kommer förhoppningsvis snart då pappa filma och sen tog han även massa bilder med sin kamera. Min senaste vecka har varit väldigt busy. Hela förra helgen sov jag på hotellet med pappa, tina och stella. I måndags åkte vi till Minneapolis och spendera några dagar där, besökte några svenska småstäder och var på Mall of America. Imorse tog dom bilen och körde tillbaka till Chicago för att ikväll flyga hem till Sverige igen! Var lite jobbigt att säga hej då men om 12 dagar åker ju jag hem, så ska verkligen ta vara på dessa sista dagar nu. but hey!? i made it!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Grattis!!! Vi tvivlade aldrig på att du inte skulle "make it"! Kram från faster och Lorettan

2011-05-22 @ 14:25:14
Postat av: jr

Yes u did

2011-05-22 @ 21:27:33
Postat av: Farmor

Fantastiskt bra gjort! Kram

2011-05-24 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0