thuesday


I söndags var det Mothers Day i USA och detta gav jag till min värdmamma :)


Nu ikväll satt vi för första gången ute och åt då det var svalare ute än inne. Inne hade vi 85 F

Lilla Stella <3

Skolan idag var chill, är klar med det mesta nu. Förutom att PEn imorse tog död på mig. Efter skolan skypea jag med mamma som sticker till Kreta på torsdag med Gert, gottegrisar! Sen hoppa jag in i duschen och resten av kvällen blev det bus med lilla Stella. Till middag åt vi Pizza från Joe's och vi satt utomhus. Idag har vi haft 93 F vilket är ungefär 32-35 grader C plus att det har varit "human" eller hur det stavas, uttalas så iallafall. Ännu värre! Thunderstorm warning i Minneapolis området men inget här nere. Vid sju smsa pappa och sa att dom nu är i Amerika så skönt att flygningen gick bra och smidigt. Vid åtta-tiden ringde han mig från hotellet och jag svara på engelska, alltså när han ringde sa jag "Hello" hahaha, förvirrande.. Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova. Har både fläkt i taket och kallluft maskin igång..

2 more days of high school and tmrw its Beach-day!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter som om du har det ganska så bra tycker jag. Och imorgon slutar skolan! :) Och du får besök. Vad kul att lilla Stella är där när "stora" Stella kommer. Fina blommor du köpte till Carol.



Vilken dag menar du i rubriken, Tuesday eller Thursday? Jag antar det första eftersom du skrev inlägget på tisdagen.



Hoppas du får en bra onsdag kväll, vilket det snart är hos dig, och en härlig torsdag. Kram från faster

2011-05-11 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0