känslosam dag


Stora Stella, jag och lilla Stella

Dagen idag kan beskrivas som väldigt känslosam. Som ni ser på bilden är jag väldigt röd i huvudet och runt ögonen pga alla tårar som sprutade när pappa, stella och tina rulla in på uppfarten. Jag hade Sofie och Sierra här så det var jätteskönt och bägge både filma och fotta. Nu ska jag sova då klockan är över 12 på natten och pappa har precis varit och hämtat Stella. Tanken var att hon skulle sova hos mig inatt men när vi hade tittat på film så sakna hon sin mamma och pappa kom och hämta henne. Men jag förstår henne, måste vara mycket känslor för en 5 ½ åring också.

Imorgon ska jag vara på skolan 9.30 för träning inför graduation, sen ska vi åka till the amish people och på kvällen blir det middag på Texas RodeHouse. På lördag blir the mallet på förmiddagen i Waterloo innan vi sen sticker till några graduation-parties och på kvällen blir det middag på Ferrari (min grad-middag typ) 

Och efter mer än 8 månader apart är jag nu äntligen återförenad med min familj (en del) och jag är just nu jävligt lycklig! Inga ord kan beskriva hur happy och lycklig jag är!

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag är så glad att du är glad! Och vad fina ni är på kortet alla tre! Kram

2011-05-13 @ 15:35:50
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Åh vad härligt att läsa Julia!! Har ju följt din blogg under dessa åtta månader och det känns som om tiden har gått riktigt fort nu de sista veckorna.

Ha det kalasbra nu med din familj och njut av den sista tiden i USA!! :)

2011-05-13 @ 15:45:12
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej trollet, vilken fin bild pa dig och dina "systrar" forstar att det va en kanslig dag trots mycket gladje sa ser jag att du gratit mycket. Jag blev oxa alldeles tarogd nar jag sag fotot och laste vad du skrivit. Hoppas ni har det mysigt for det har vi har pa Kreta. Har solat och badat hela dagen och ska strax ga ut och ata. Vi bor pa ett underbart hotell som heter Majestic, rena lyxhotellet :)

Jag kollar din blogg igen om nagra dagar. Ha det bast och lycka till pa din graduation. Kram kram till dig fr mamma och Gert. Love you <3<3<3

2011-05-13 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0