löparskor





Åkte till Cedar Falls idag och skoaffären Runners Fit. Verka vara en jättebra skoaffär, jag fick prova olika löparskor och sen springa på löpband så hon kunde se hur jag rörde mina fötter. Det slutade med att jag vandra ut därifrån med ett par löparskor för 90 dollar (runt 580 kr) som enligt henne skulle vara jättebra för mina fötter och knän så det får vi väl lita på. Frågan är hur jag ska få hem allting i juni.. sen jag kom hit har jag köpt 6 par skor. hehehe. Nu ska jag ner och titta på American Idol!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet !

Vilket klipp du har gjort med skorna :) Hoppas det blir bra nu och att dina problem minskar.

Puss mitt troll <3 <3 <3

2011-03-02 @ 15:59:28
Postat av: Emilia

Hej! :) Tackar! Just nu har det varit kring 80F, så kring 27 grader varmt. Men det är som sagt torrt, så det blir ganska kallt på kvällarna. Men annars tycker jag vädret är helt perfekt just nu! :)

2011-03-03 @ 05:53:17
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0