the day before

Spenderat massor utav kvalitetstid med bästis hela helgen. Varit jättemysigt. Idag sov vi till 12 (trodde kl va 11 men kom på att vi ändra klockorna inatt så nu är det 6 h mellan här och Sverige) Gick upp, käka frukost. Sofie stack bort och sola och jag skypa med mamma och pappa. När hon kom tillbaka fika vi på nybakta bullar, gick på en 40 min runda med hundarna, snacka skit och hade det mysigt. Sen börja vi packa, prova outfits och städa mitt rum. Vi körde hem henne vid 9-tiden ikväll. Så nu har jag allting packat och ordentligt tack vare Sofie, själv tyckte jag inte det var lika kul och packa med tanke på att Sofie inte kommer följa med. Just nu ligger jag i sängen och tittar på finalerna från SM i hoppning i helgen. Min tränare Chanette Bellanders dotter Ellis vann Young Rider finalen med Mercedes, en häst jag red i somras och som var livrädd för att gå över bommar, jag prova faktiskt och hon börja studsa och ha sig, haha. Men nu såg deras runda jättefin ut :) Sen även Grattis till Tina och Masterpiece som tävla lokal dressyr idag och kom fyra i LBn och gjorde en jättefin debutrunda i LA:1

Nu måste jag stänga ner och sova, ska upp imorgon och gå i skolan innan vi kör till tha airport 2.30 Jag kommer INTE ta med min dator till Arizona eftersom jag bara har ett handbagage, att checka in va dyrt. Sofie kommer passa datorn för hennes är sönder så kanske får henne att skriva ett litet inlägg. Jag kommer ha med min svenska telefon. Och för er som undrar, tidsskillnaden mellan Arizona och Sverige är 8 timmar.

Puss och ha det bra så hörs vi nästa onsdag den 23 Mars!

Kommentarer
Postat av: dad

Ha en skön resa och semester i Arizona njut av värmen efter den kalla vintern i Iowa puss love u

2011-03-14 @ 07:37:13
Postat av: Tina :)

Åhh men tack ! :'D

Du får ha det jättebra i Arizona, puss

2011-03-14 @ 14:46:00
URL: http://tinahansen.devote.se
Postat av: Mamma

Trevlig resa och njut av sol och värme <3

Puss älskar dig mitt troll.

2011-03-14 @ 18:04:00
Postat av: Emma

woow snygg blogg;) älskar dina bilder<3



kramar Emma

2011-03-14 @ 21:20:00
URL: http://footoemma.blogg.se/
Postat av: Anna S

Hej, Julia!

Oj, vad dagarna räknas ner!

Jonna längtar så efter dig! Du är så välkommen tillbaks!

2011-03-22 @ 08:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0