midnatt + 7 manader

Efter att ha stadat toaletten, dammsugit mitt rum, tittat pa en 40 min (!!!) lang video fran Tinas och Loretts hopptraning ar det dags for mig att sova. Torsdag imorgon och da kommer Waldorf (ett musik college tror jag) till oss och sjunger, aven vi i koren ska gora ett litet framtradande, skont att komma ut ur klass sadar mitt pa dan.
Track gar fortfarande atahelvete.. benhinnorna fortsatter gora ont! men det loser sig val. Pa lordag kl 8 rullar bilen till Minneapolis, JAG LANGAR!!

J.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet, skulle kommentera ditt förra inlägg men det gick inte :( Den sa att "bloggen hade avslutats" men det verkar gå bra här ju :)

Bara 9 veckor kvar helt overkligt, var har alla andra veckor tagit vägen ;/ och du har ju fullt upp nästan alla 9 veckor du har kvar. Njut av torsdagen <3 <3 <3

2011-03-31 @ 09:33:15
Postat av: Jonna

kan du inte kolla på ngn pharmacy eller dyl om de inte har ngn salva/kräm till dina ben. Bara förklara problemet så hittar de säkert ngn bra. Btw vad tyckte du om filmen? Kommentarer tack! :) Är det ingen som filmar när ni sjunger? Hade varit så kul att se och höra. Puss och kram från faster och Lorett

2011-03-31 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0