9 veckor kvar, 2 manader pa lordag

Pa torsdag har jag 9 veckor kvar! Hor ni hur lite det ar? Har varit har i over 30 veckor och dom har bara flugit forbi.. Idag i skolan sa skrev jag ner allt jag har kvar nu, vecka for vecka sa tankte dela med mig av den

v. 13 (Denna veckan)
Minneapolis till helgen med vardfamilj + bastis
v. 14
Nora och Josephine kommer tillbaka och halsar pa (Gamla utbytisar som varit i min familj tidigare)
v. 15
PROM
v. 16
South Dakota med Sofie och Morgan
v. 17
Min birthday, spring concert och 8 mander!
MAJ
v. 18
Fixa och trixa infor Sverige besok
v. 19
PAPPA STELLA + TINA KOMMER TILL JESUP + graduation
v.20
Minneapolis igen med familj, vardfamilj + Sofie. Pa lordagen aker famlijen hem igen
v. 21
Sofie aker hem...... :"(
v. 22
Jag aker hem + KM i hoppning med Lorettan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0