honey, i'm home!

Då var man tillbaka i Sverige. Landade igår 11.35 på Kastrup. Flygningen gick bra förutom att i Minneapolis blev det lite stressigt och panik när jag 50 min innan avgång till Paris kom på att jag glömt mitt pass på flygplanet som jag åkte med från Waterloo.. Personalen vid gaten till Paris hjälpte mig och var jättesnälla och typ 10 min innan avgång kommer dom springandes med mitt pass..

Fram till Paris kom jag och lite tidigare än beräknat landa vi. Tog mig till Köpenhamn gaten efter att åkt fel en gång. Sen landa jag somsagt i tid på Kastrup. Hämtade mina två väskor och gick mot utgången för att möta upp Mamma, Gert, Elina, Cherie, Mormor, Morfar, Richard, Robert och Thomas!! Blev tårar, kramkalas och mormors kanelbullar + kärleksmums !!

När vi var klara där körde vi över bron och tillbaka till Sverige. Åkte hem till mormor och morfar en snabbis och sen körde vi hem Cherie till Billeberga. Sen körde jag, Elina, Mamma och Gert hem till Asmundtorp, släpa in mina väskor, öppna mina väskor för att gräva fram lite presenter m.m. Vid halv tre sen körde jag och mamma hem Elina och sen vidare till stallet, där väntade pappa, Stella, Lorett och Jonna. Jag gick ut i hagen och kalla på Lorett, men hon bara lyfte på huvudet, glodde på mig som att lixom "Palla du komma nu eller" hahah, sen mumsa hon vidare på gräset. Men jag gick och hämta henne och hon fick lite morötter. fler folk kom senare och det var jätteroligt att vara tillbaka och träffa alla :)

Sen red både jag och Stella en liten runda på Lorett, och vad ska jag säga? Det kändes ju lite ovant men gick helt okej och lorett var jättefin. Men det var väl för att tina hade ridit henne dagen innan ;) När vi var klara i stallet körde jag och mamma hem igen, till middag hade vi "Pommes alá Gert" (Vanlig potatis skurna i tunna skivor och sen friterade) och rullade lövbitar med vitlöksost i :) muuums! och såklart mellanmjölk till det. Somna i soffan gjorde jag också innan maten. Och efter maten gick jag och la mig och somna 19.30

Nu är klockan lite efter halv ett och jag ska upp och åka hem till Jonna och sen till stallet. Klockan 2 är det hoppträning för Hanna!! Önska mig lycka till, för det lär jag behöva.. inte hoppat på över 9 månader och jetlaged. Ikväll blir det sen Svensk tacos hemma hos pappa med hela familjen plus farmor o farfar.

puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Såå skönt att ha dig hemma! :) ♥

2011-06-06 @ 11:20:02
Postat av: Faster

Är det slut med denna bloggen nu eller? Kommer det i så fall en ny? Hoppas det! :)

2011-06-06 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0