THURSDAY

Hände en väldigt rolig/mysko sak idag, efter skolan åkte jag och Sofie hem och vi satte oss och spela kort. Spelet går ut på att man ska samla poäng, om du exempelvis har -50 så är det jättebra. Iallafall, jag och sofie spela och när vi var klara (Det är ett golf spel så man spelar nio hål) blev mina poäng -102 och det är antalet dagar som är klar tills pappa, stella & tina kommer hit :) Antar att det bara var slumpen, men lite roligt ändå. haha. Nu ska jag gå ut och titta på TV med resten av familjen. Min värmemaskin är på för fulla muggar i mitt rum. Puss

p.s. mamma, uppdatera min spotify är du snäll :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha det va mysko det med siffrorna :D

Jag ska uppdatera din spotify när jag kommer hem vid halv 6 tiden. Jonte och Felicia kommer hit på jobb vid 5 och ska med hem till oss idag :D Vi ska ha taco-kväll. Vi hörs kanske på skype en snabbis ikväll. Puss love you <3 <3 <3

2011-01-28 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0