SÖNDAG 9de

Vi sov till ett. Käka frukost. Spela kort. Försökte bestämma om vi ska åka till Hawaii eller NY & DC. Jag vill till Hawaii den 2 - 9 april. Sofie vill till NY & DC samma datum. Jag tror Sofie vinner. I februari kommer jag åka till värdbrorn i Minneapolis igen. Mellan den 14 - 22 mars befinner jag mig hos värdsyster i Arizona. 2 april till 9 april reser jag iväg igen (förhoppningsvis). Den 16 april är det PROM. Pappa, Tina & Stella kommer hit i maj. Den 15 maj är det graduation. Jag åker till Minneapolis igen med båda mina familjer. En mycket bra dag med andra ord. Nu ska jag sova. Imorgon är det en ny skolvecka, jag klagar inte. puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du ska satsa på att bli reseledare och sedan flygvärdinna ;))))

Puss mitt troll <3



ps. mormor undrade hur det gick med kanelbullarna.

2011-01-10 @ 18:35:37
Postat av: dad

ingen uppdatering? puss

2011-01-11 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0