QUESTION

Hei, jag har funderat över om du tkr det är svårt att hänga med i skolan då det bara pratas engelska ? T.ex. på vissa av de naturvetenskapliga ämnena (antar att du har det). Kraaaamar, ps en väldigt söt blogg :)
Tusen tack sotis! I borjan var det saklart lite krangligt med nya ord och termer for olika amnen, men det anda svara att forsta amnet som jag har ar Biologi. Tyvarr var det ett amne som jag var tvungen att ha. Matte daremot har jag inte och det ar jag valdigt glad for. Dock kommer jag behova jobba hart i host nar jag borjar i skolan i sverige igen och ska lasa Matte B efter 2 ar utan matte. Men har svart for matte i vanliga fall sa. Hoppas du farstar mitt svar da jag nu sitter i skolan pa skolans dator och inte har vara tre sista bokstaver.

Kommentarer
Postat av: Bella

Passar på att ställa en fråga till när du endå är igång:)



Jag undrar hur du gick till väga när det gäller flytten från svenska skolan dit?

Vem kontaktade du? Hur gör man? Får man bidrag? Och hur bor du nu?



Grym blogg förresten! <3

2011-01-14 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0