25, JANUARI, 2011




Sitter och mumsar på lite amerikanskt godis, nämligen godingarna Skittles och sura är dom också. Var på Wal Mart i Indepencence idag efter skolan med Sofie och Morgan. Var basketmatch ikväll på skolan men jag gick aldrig. Är väldigt trött och mitt huvud är helt tungt från igår med konseren och allt som förövrigt jättebra!! Idag på lektionen prata vi igenom gårdagen och vocalläraren var jättenöjda med oss och han hade fått fina kommentarer från massor av olika männsikor. Men jag måste erkänna, jag kände mig lite töntig när vi hade våra concert-kläder på oss, haha. Kommer upp en bild här såfort jag får den av Caitlyn.

Kommentarer
Postat av: Mamma



Fin bildserie på dig ;-) Har du hittat laddaren till din kamera ? Kanske dax att städa rummet annars ;-)

Ha en bra onsdag mitt hjärta <3

2011-01-26 @ 08:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0