95


Sverige, Danmark, Norge


Dennis, Carol, Sofie och jag på Appelbee's i torsdags

Två bilder från i torsdags. Idag har jag inte gjort så mycket, Sofie kom hit igårkväll och sov över. Imorse gick vi upp vid 11, hade Casey's pizza till lunch. Jag och Sofie träna även en halvtimme på maskinen och nu har hon precis åkt hem. Jag har även tvättat en massa idag och städat rummet. Väntar nu på att sista maskinen ska bli klar och sen ska jag hoppa in i duschen. Imorgon är det skola som gäller och sen även track practice. Förhoppningsvis kan vi åka till Cedar Falls imorgon efter träningen och köpa nya löparskor. latero!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Julia!

Jag ska själv åka som utbytesstudent till Usa efter sommaren med explorius och undrar om du är nöjd med organisationen och när fick du din familj?

Hoppas att det är lika roligt som det låter :)

2011-02-28 @ 19:06:00
Postat av: dad

Vad glad du ser ut på bilderna men varför är du så påpälsad med kläder är det så kallt i Iowa men de andra på bilderna har inte så mkt på sig. Hmm fattar inte puss dad

2011-02-28 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0