när jag blir stor ska jag bli rik

I måndags fråga Kierston om jag och Sofie ville följa med henne och *hemlig gäst* till Des Moines (Iowas huvudstad) nästa vecka onsdag till lördag då State Wrestling går där. Vi skulle då bo på hotell, se staden och olika mall men självklart är det några problem. 1. Jag är iprincip pank 2. Vi måste ha en vuxen där nere som ska gå på state wrestlingen och som kan typ "hålla koll" på mig och Sofie pga organisationens regler. Så vi får se...

Idag dansa jag och Sofie Just Dance efter skolan och sen slappa jag framför NCIS. Nu ligger jag utslagen i sängen och ska sova. puss

p.s. choir har en konsert imorgonkväll på skolan, wish us luck!

Kommentarer
Postat av: dad

Good luck till konserten. Jag har förresten skickat mejl till Dennis idag. Puss love

2011-02-10 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0