my legs are killing me


Dennis, Carol, Jag och Line

Jadu, visst syns det på bilden att jag bott i världens fetaste land snart 6 månader... Var på Brown Bottle i Cedar Falls idag, åt en pepperoni pizza som var riktigt god. :) En av mina favoritresturanger här. Innan vi åkte till Brown Bottle hade jag track practice. Dödligt!! Vi börja med att springa 6 min (3 i varje varv) som uppvärmning, sen gick vi fram och tillbaka i hallen och gjorde massa olika övningar för benen, sen körde vi sprints fram och tillbaka säkert 15 gånger. Var sjukt trött efter det... Sen körde vi att man står med benen ungefär en axelbredd ifrån varann, böjer sig ner långsamt samtidigt som coachen räknar, 8,7,6,5,4,3,2,1. Sen typ 8,4,6,2 så då ska man upp och ner. Behöver jag nämna att mina ben skaka under denna övningen? Sen sist på schemat blev det mag-övningar en halvtimme ungefär. Och jag har även konstaterat att jag måste ha nya joggingskor. Får så satans ont i fötterna och knäna under träningarna. Så till helgen ska vi åka in till Cedar Falls och besöka en speciell sko affär där dom vet mkt om spring och track skor. Man får springa på löpband och gå så dom ser hur man rör sina fötter och hittar dom perfekta skorna till en. Imorgon är det sista skoldagen för denna veckan, på fredag är vi lediga och då ska vi iväg och åka skidor!! wiihoo. Ska bli jättekul :) Sen redan på lördag så åker Line hem igen :( Känns som hon precis kom hit, menmen. Vi har bestämt att vi ska mötas upp i sommar och träffas då vi bor endast typ 2 timmar från varann.

Nu måste jag gå och lägga mig så jag orkar med en skoldag imorgon. Hoppas allt är bra med er hemma i Sverige, här är livet toppen! PUSS

p.s. Mamma & Pappa: imorgon ska vi springa utomhus på träningen en ganska lång sträcka på asfalt, ska jag skippa träningen imorgon och vänta tills nästa vecka då jag har bättre skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0