90

90 dagar kvar, sen får jag äntligen krama om min älskade pappa, lillasyster och låssemamma (styvmamma låter hemskt!) Jag längtar så jag nästan spricker men samtidigt skrämmer det mig hur lite 90 dagar faktiskt är och att jag snart ska åka hem igen. Från ett hem till ett annat, konstig känsla...

Så vad har hänt i amerikat idag? Inte så mycket faktiskt, gick upp vid sju imorse, duscha, skypa med pappa och stella som var hemma från jobb och dagis då min lilla sessa har 39 graders feber! :''( Skolan rulla på hyfsat bra och i drama klassen skulle vi vara "svenskar". Alla skulle säga något på engelska med svensk accent och jag var domare. Var väl en blandning mellan country/texas och tysk accent. Sen skulle jag då säga något på svenska och jag sa något väldigt random, haha typ "jag vet inte vad jag ska säga så jag bara babblar på" och efter att jag sagt det så säger min lärare "that's sexy!" ehm, japp så sa han. dock sa han typ direkt efter "oh, that was very inappropriate, hahaha" helt sjukt, alla i klassen bara titta på varann och jag viska "well, i know i wont speak swedish infront of him again..." nog om det. När jag sen kom hem från skolan så nästan direkt körde jag och Carol till *hemligt place* och fixa *hemliga saker* och sen körde vi till Kwik star och jag hämta ut pengar och betala min flygbiljett till Arizona (som vi btw åker till om typ en månad, wiiiii, saknar min lilla stella) Sen åkte vi hem igen och jag somna på soffan, galet trött. Sen har vi inte gjort så mycket mer förutom att äta middag, kyckling, nudlar och vitlöksbröd mums och sen spela vi en runda kortspel. Och jag har massor utav nya kortspel jag får lära er allihopa där hemma till sommaren. Så nu kan vi spela mer än Stop hos mormor och morfar :)

Nu ska jag stänga ner här och sova, baara onsdag imorgon men lille-lördag så får väl hitta på nått skoj och på fredag ska jag till texas rode house och bio med kompisar eller skolans sweetheart dance, på lördag kommer Kendall och Shantell (värdbror + fru) hit och på söndag kommer *hemlig gäst*

so long!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig och lång uppdatering du gjort trollet. Roligt att läsa som vanligt och du har fullt upp med allt förstår jag och det är ju bra ;)

Hur går det med halsduken ?? Ha en bra onsdag <3

Jag slutar 14.00 idag ska hämta Jonte i skolan sen ska vi till mormor och morfar och äta äggakaka. Rickard och Evelina kommer oxå. Sen ska vi på syträff t Janet ikväll. Hinner nog inte med fb idag. Puss puss och kram kram <3 <3 <3

2011-02-09 @ 08:26:21
Postat av: dad

kul när du skriver så mkt. Du får väl gå på dansen ni hade ju så kul senast ni hade det ni dansa ju som galningar hela kvällen berättade du. I dag mår stella bättre så hon får ha en feberfri dag imorgon så kan hon gå på dagis på fredag. Puss love u

2011-02-09 @ 15:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0