spring concert


Jag & Sara innan konseren idag i våra fina dräkter, haha :)


Ser ni mig? Jag står på andra raden, precis bakom killen (Tyler) med glasögonen som står sidan om band-läraren.

Konserten idag gick väl som den gick.. två av våra solister var sjuka så fick göra ändringar innan idag i skolan. Men mest är jag besviken på dont stop believing, det är en rolig och ganska enkel sång men många i kören är så himla fega för att verkligen sjunga, tjejen som stod sidan om mig hörde jag inte ens sjunga och inte för att låta egoistisk hade jag kunnat göra tjej-solot mycket bättre själv.. menmen. Utöver det har det varit en bra födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: Faster

Du ser ju nästan ut som farmor! :)

2011-04-27 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0