minneapolis imorgon



Imorgon åker jag, Dennis, Carol och Sofie till Minneapolis, klockan åtta kör vi hemifrån och vi lär vara där uppe till lunch. Då möter vi Kendall för lunch då han börjar jobba 15.00. Sen kommer jag och Sofie att spendera resten av dagen på Mall of America + IKEA! Ska bli så himla härligt och skönt att komma iväg från vardagen lite, vi kommer hem igen på söndagkväll så här lär vara tomt över helgen. Nu ska jag kolla mitt konto en sista gång (bidrag mottages gärna :) krypa till sängs och läsa en bok. Klockan ringer 06.30 och då ska det skypas med Jonna i stallet och förhoppningsvis Tina och kanske en och annan person också :)

PUSS PÅ NÄSAN
och imorgon om 2 månader åker jag hem..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevlig resa trollet <3 <3 <3

2011-04-02 @ 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0