tyskland

Sitter i skolan just nu, igar pa traningen kunde jag bara vara med pa uppvarmningen och nar vi korde styrka.. prata med min coach och hon tror att det kanske ar stressfraktur (vet inte om det heter det pa svenska men detta sa min coach iaf) Och det maste man tydligen kolla upp hos lakare men kanner inte for att betala massa pengar for det nar jag bara kommer va med i fem veckor till, da vantar jag hellre och kollar upp det hemma. Iallafall. Sen pa kvallen gjorde jag inte sa mycket, jag isa mina smalben i 40 min, titta pa NCIS och that's pretty much my night.

Idag efter skola och traning ska jag skynda mig hem da Nora fran Tyskland (min familjs forsta utbytesstudent) kommer tillbaka och halsar pa :) Ska bli kul att traffa henne.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet, ja det heter stressfraktur på svenska. Det e ju inte bra om du har fått det, har du lika ont i båda benen fortfarande el är det mest det ena? Du får googla på stressfraktur och läsa lite.

Puss mitt troll <3

2011-04-08 @ 08:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0