torsdag

Efter träningen (som jag faktiskt kunde vara med lite på och springa en del) så gick jag och Sofie hem till mig. Var hemma här och tog det lugnt en timme ungefär sen tog vi hundarna på en promenad. Sofie skulle gå och sola så följde henne nästan hela vägen dit och sen gick jag tillbaka själv med hundarna. Vid sju-tiden kom Denny, Carol och Nora hem. Va kul att träffa henne men det märks att hon är 10 år äldre och bodde här när Denny o Carol va yngre. Det var ju lite skillnad som när exempelvis Johanna (i oktober) och Line var här. Sen isa jag benen 20-30 min på varje.

Nu börjar klockan närma sig 21 här borta och det är hög tid för mig att släcka ner och sova. Imorgon ringer mitt alarm 4.30 och då ska jag upp och duscha och vara på skolan lite innan 06.00. Anledningen? KWWL (Lokal TV) kommer imorgonbitti och ska göra ett TV-inslag med oss om school spirit, mer än så vet jag inte. Men när reportaget kommer upp på deras hemsida lägger jag upp länken här :) Sen 2.40 går bussen mot årets andra track meet. Jag ska följa med men dock inte springa. Och det lär nog vara slut runt 9.30 på kvällen och det är en timmes bussfärd dit o hem. Därför ska jag nu stänga ner och hoppa i bingen. GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej trollet, låter som en härlig torsdag ;)

Känns det bättre nu när du isar benen? Det verkade ju som att du kunde träna lite mer idag ju :)

Ha en härlig fredag och jag hoppas jag får se dig på tv sen ;)

Puss mitt hjärta love you <3 <3 <3

2011-04-08 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0