måndag


kofta från forever21, jeans och t-shirt från pacsun, converse

Såhär såg jag ut idag! Skolan idag var chill, och gick hyfsat fort också så det var skönt. Imorgon är det track meet i Independence, blir kanske att jag åker dit och tittar. Är så trött på mina benhinnor, knä, fötter o allt vad det heter. Ångrar mig nu att jag ens gick ut för Track, skulle gjort Golf istället, men oh well.. Och nu är det inte heller lönt att byta för det är bara fem skolveckor kvar nu. Nu ska jag hoppa ner i sängen och in i Elsas Värld (jag vet att det är kasst av mig att läsa svenska böcker men jag tänker att om jag läser svenska böcker när jag är i USA för att hålla igång min svenska så kommer jag läsa engelska böcker i sommar när jag kommer hem till Sverige för att hålla igång min engelska, haha)

xx J

Kommentarer
Postat av: Mamma

Köpte du dom jeansen nu i helgen ??? Snygga ;) Pussss <3

2011-04-05 @ 19:51:32
Postat av: dad

Snygga kläder på en snygg tjej. Förresten hur blev det skall du sjunga på spring conserten? Ha de bra puss dad

2011-04-05 @ 20:04:45
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Självklart gör jag det :). Tycker att du har en sån himla fin ponny också så det ska bli roligt att följa er tillsammans :D

2011-04-05 @ 22:05:31
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0