fem veckor kvar





Av mina värdföräldrar i födelsedagspresent fick jag ett kuvär och ett halsband med en stjärna. Carol har ett likadant och jag låna hennes för Prom och nu fick jag ett eget :) Anledningen till att vi har med en stjärna? Min lillasyster heter Stella, deras barnbarn heter Stella och Stella på latin betyder stjärna! Fick även ett kuvärt från farmor :) Nu hoppar jag i säng. Imorgon ska jag till the mall och äta på Olive Garden med Sofie, Sierra o Nikki. puss

p.s. tuuusen tack för alla grattis-hälsningar jag har fått idag, via min svenska mobil, facebook (164..), mail, bloggar. Blir så glad när ni tänker på lilla mig här borta :)

Kommentarer
Postat av: Faster

Vilket fint halsband! Hoppas du får en mysig kväll med kompisarna. Vi ses om fem!! veckor. Puss

2011-04-27 @ 12:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0