ännu en helg

Igår så sov jag till 12. Så himla skönt. Sen vid halv två hämta Sofie och C upp mig och C lämna av oss hos Rex's (jesup gym). När vi hade solat och va klara gick vi hem till mig i det härliga vårvädret. När vi kom hem var det kanelbullsbak som stod på schemat. Och nu hade vi även den sista perfekta ingrediensen, pärlsocker! Och vilken succé våra bullar blev. Alla älska dom. Sen var Sofie tvungen att åka hem! blöö, menmen. På kvällen åt jag och Josephiné (från Frankrike som var här 06/07) omelett till middag.

Idag gick jag upp vid 10, såg att det är 22 grader ute, hoppa in i duschen och nu sitter jag här. Dags att göra v sig för vid två åker jag, Dennis, Sofie, Nora och Josephine till köpcentrumet i Cedar Falls, jag behöver skor och lite annat till Prom nästa helg! Sen blir det middag på Texas Rodehouse. Carol och Morgan kommer senare då Morgan jobbar! och jag ska även försöka knäppa lite bilder :) vi hörs!

Kommentarer
Postat av: dad

Du får baka bullar till vi kommer :)

2011-04-12 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0