VISIT COLLEGE TOMORROW







AHHHH, ser ni hur mitt hår ser ut på bilderna?!?!?! måste få en tid till färgning till helgen, detta håller icke! Iallafall, idag har jag varit här i tre veckor, måndag är den jobbigaste veckodagen för mig utan tvekan. Har alltid tyckt den var jobbig även när jag var hemma i Sverige men just nu gör det ju inte saken bättre. Vollyboll träningen idag gick inte bra, mina knän börjar göra ont igen, riktigt ont. I slutet av träningen började jag gråta, så ont gjorde det. Skippa sista halvtimmen av träningen idag för att spara på dom tills matchen imorgon och då ska vi även tejpa och greja och hoppas det hjälper. Då vi även spelar med knäskydd går det inte att ha ett vanligt knäskydd så får hoppas tejp hjälper! Dock har jag världens underbaraste coach! Imorgon har jag endast första lektionen, foods, för efter det sticker jag och alla andra Seniors iväg till ett College eller College event nånstans i Iowa. Jag har just nu inga planer på att återvända till USA för att plugga på College men ska ändå bli intressant och får se till att plocka hem några broshyer, man vet ju aldrig! ;)

Kommentarer
Postat av: dad

Ska du färga eller bleka håret? Du ser fin ut på bilderna tycker jag. Allting verkar ok med dig och det är lugnt här hemma. Vad tiden går fort, tre veckor sedan du åkte. Puss love you

2010-09-21 @ 06:36:33
Postat av: dad

broschyrer stavas så och inte som står i ditt inlägg hälsar pappa språkadvokat puss

2010-09-21 @ 06:38:13
Postat av: dad

tycker för övrigt att du är jättesnygg i håret på bilderna och liknar inte ngt fågelbo.

2010-09-21 @ 07:38:35
Postat av: Jonna

Vad kul att åka och kolla hur det ser ut på ett college! Trist med dina knän. Du får ta det försiktigt med träningen. Finns det inte tigerbalsam att köpa där? Funkar faktiskt riktigt bra. Och jag tycker du ser fin ut i håret, men det är klart, det är alltid kul att gå till frissan. Hoppas att din vecka blir bra. Puss från faster som tänker på dig

2010-09-21 @ 07:54:36
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: Jonna

Är det blusen vi köpte i Stockholm du har på dig? Fin är du i alla fall.

2010-09-21 @ 09:31:14
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/
Postat av: dad

Vad fin du är på bilderna! Vad menar du med att färga håret? puss dad

2010-09-21 @ 17:43:40
Postat av: Mamma

Hej min vackra dotter :-) Du e jättefin på bilderna men man ser ju att det e färgskillnad på ditt hår men det e snyggt tycker jag. Färga inte hela det blir så jobbigt sen bättre med slingor. Men diskutera med frissan och hör vad dom säger.

Vad trist med dina knä, men du skrev att din tränare var bra så då hjälper dom dig säkert så att du ska slippa ha så ont. Vi får väl undersöka dom och dina fötter ordentligt när du kommer hem om du har fortsatt ont då.

Fick precis skypat med dig oxå :-) Kul att se dig "live" . Lycka till på matchen ! Puss o kram <3 <3 <3

2010-09-21 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0