DAG 23

 
 

Slutade skolan idag 13:15. Hade en kortdag vilket betyder att dom iprincip kortar ner alla lektioner. Det var riktigt skönt med en sån här dag. Speciellt eftersom jag försov mig imorse och vaknade 07:45 när jag börjar 08:15. Men det löste sig bra och jag kom i tid. Sen jag kom hem från skolan har jag städat mitt rum och pluggat. Nu har jag tagit en liten paus och för andra gången börjat läsa Blondinbellas bok Egoboost! Jag tror det är en sån bok som jag personligen bör läsa om med jämna mellanrum när man känner sig nere så det blir peppande. För mig är det inte bara en "Läsa en gång i livet bok" Idag hoppade jag dessutom över min vollyboll träning då jag är grymt förskyld, har ont i halsen, problem med mina knän och allmänt häning. Ikväll ska jag gå och lägga mig i tid så jag är ordentligt utvilad inför skolan imorgon då det är vanlig skoldag (vilket är alldeles för länge) plus 2 timmars träning efter det och på fredag har vi Biologi test, om vad? Jag har ingen aning! Idag skulle jag även gått på Kara Coffee Club (om jag hade hunnit efter träningen) men då jag missade träningen och hade helt glömt bort det tills Sofie skrev till mig på Facebook chatten kommer jag inte gå. Känns fel då jag inte tränade plus att jag inte alls är på topp för Coffee club, haha! Men nån dag ska jag gå på det, kan nog bli väldigt kul och man behöver inte ens gilla kaffe ;) Nu dör snart min dator så ska stänga ner här nu och fortsätta läsa min bok och därefter plugga. Tittar kanske in innan jag går och lägger mig.

P.S. Har även Skypat med Pappa och Jonna idag, mysigt!

Kommentarer
Postat av: dad

Jag tyckte också att det var mysigt att skypa med dig. Synd att Stella somnat. Vi skypar på lördag vilken tid sa vi 5 svensk tid eller? Ha en bra dag love you

2010-09-23 @ 09:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0