SORRY

Ledsen för den dåliga bloggningen, men allt känns bara så annorlunda här, hemma tyckte jag det var jättekul att blogga och nu när jag är här borde jag egentligen tycka att det skulle vara ännu roligare med allt nytt m.m. men jag vet inte, kanske är jag bara trött, lat? Ja, jag har ingen aning. Iallafall, för att jag ska få tillbaka lite motivation har NI nu helgen på er att kommentera och önska framtida inlägg och/eller ställa frågor om vad som helst!

Då jag imorgon, fredag ska åka till Wisconsin och inte kommer hem förän söndag ger jag nu er fria händer, jag lovar att svara på frågorna så bra jag kan och skriva önske inlägg bättre än bäst! :) Nu pyser jag, vi hörs på söndag.
xoxo
julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat, vad tråkigt att du inte känner för att blogga mer, e det för att du är rädd för att få hemlängtan el är det för att du lever ett helt annat liv där och nu än vad du gjorde här hemma. Du mår väl bra och alla e väl snälla mot dig ? Det e ju bra att du inte har hemlängtan för då blir det bara jobbigt för dig och oss, men du saknar oss väl lite iaf ;-)

Saknar du ridningen något ? Hoppas du hinner skriva lite innan du åker iväg på bröllopet. Men om inte så hoppas jag att du får en mysig helg. Då träffar du väl lilla Stella oxå, då får du sjunga svenska barnvisor för henne :-) Saknar dig och älskar dig min lilla dotter. Ses den 3/6-11 Puss puss<3

2010-09-17 @ 11:13:02
Postat av: Pappa

Jag önskar ett inlägg som visar mer hur du bor dvs foton ock även foton från skolan

2010-09-17 @ 19:32:52
Postat av: Jonna

Hoppas du har en mysig helg i Wisconsin. Och som du vet vill jag veta allt om hur du har det. Puss

2010-09-18 @ 17:48:52
URL: http://tiggelberglorett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0